Trött mest överallt

Kursen fortsätter och huvudet blit matat med information. Man undrar om det inte är ganska fullt där inne snart? Känslan är så i alla fall. Då är det rätt skönt att få knata ner till gymmet för träning och få tänka på något annat. När vi slutat drog jag iväg för att köra mitt lilla cirkelpass som jag satt ihop. Uppvärmning blev två kilometer på löpbandet, sedan blev det tre varv med:
 
10 burpees
10 Thrusters (knäböj + axelpress)
20 utfallsgång
8 bicepscurl stående på ett ben
12 dips på två steplådor
 
Sedan var kroppen trött, Emma hungrig och lite stressad så hon drog hem och duschade och fixade käk. Nu sitter hon här utslagen och eländig. Hehe, skämt åsido. Nu ska jag ägna lite tid åt anatomi och muskler och sedan vill jag sova.
 
Later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0