Update

Hej!

Julen har flutit förbi och den har varit lugn och skön. Fina klappar och god mat. Jag har varit på bio och sett Skyfall. Hunnit med Julbak. Myst och lekt med Ejla-kissen. Tagit en sväng i stan och en mysfika med mor. Och inte tänkt så mycket på jobb. Igår var det dock dax att inta kontoret igen och idag likaså. Bussen gick sönder i morse så jag fick mixtra lite (haha, inte med bussen..) så nu är jag på väg igen. Med en trevlig busschaufför som tycker stockholmarna borde lämna stan lite oftare. Och jag håller med. Nästan en hel buss för sig själv. I rusningstrafik. Gött.

Snart är det helg igen. Det är bara att jobba sig igenom dagen. Ha en härlig fredag!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: lapd.blogg.se

Jisses, vad du tränar, din toka!

2012-12-29 @ 19:33:29
URL: http://lapd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men åh. Förinställt på min gamla blogg... Säger då det. Gå in på denna istället, Emma. :)

2012-12-29 @ 19:34:07
URL: http://dunderdryg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0