21 februari 2012

Godmorgon!

Jag sitter och avnjuter en frallefrulle med lite musik. Om en stund är det dax att klä på sig och dra iväg till jobbet. Idag blir det tidig hemgång eftersom jag måste fixa pajer, pannacotta och lite annat mys. Ikväll blir det lite kalas eftersom jag idag blir halvvägs till femtiotvå (som någon minsann var tvungen att påpeka i lördags..hehe) Men jag ska ändå se till att hinna med löpning på gymmet. Och jobb såklart.

Hörni, det är inte bara födelsedag idag, det är även fettisdagen (FET tisdag eller fettis-dag?). Så glöm inte att trycka en semla eller tre!


Chris Brown - Beautiful people

Nu blev det visst lite brottom. Jag hoppas ni får en bra dag. Det ska jag se till att få!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Elin

HURRA, Hurra, HURRaaAA!

Stort grattis vännen, hoppas du får en grymeligrym födelsedag :D

2012-02-21 @ 07:35:42
Postat av: Emma

TACK fina Elin!

Men du, jag vill kunna läsa din blogg men blir inte klok på vad jag ska göra? Hjälp!

Kram och tack igen!!

2012-02-21 @ 08:37:26
URL: http://faw.blogg.se/
Postat av: Elin

jag skickade en invite till din bloggmail du alltid anger, följ länken så (om du inte har wordpressprofil så fixar den det) får du tillåtelse att läsa. Har inte sett hur själva processen funkar själv, men jag gissar på att den är lika som blogger. var behövligt då jag sökte ett jobb och behövde vara lite hemlig ;)

2012-02-21 @ 16:37:22
Postat av: Emma

Jag såg det, men så blev jag inte klok på hur jag tog mig vidare. Men jag ska kirra det - kanske ikväll :)

2012-02-22 @ 09:14:44
URL: http://faw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0