Lördagslöpning

Hej och godmorgon!

Usch, vilken vecka det varit.. Nu ska jag klä på mig alla kläder jag äger (typ) och dra iväg på en löptur. Det är kallt, minus tolv enligt SMHI, men vädret är ju underbart. Vad mer kan man önska? Jag ska stoppa in lurarna i öronen och hoppas att jag får njuta hela vägen. Jag kände ju av min högra benhinna i torsdags och den känningen sitter kvar tyvärr. Dock inte så mycket, så jag tror jag övervinner det! Dessutom blir det skönt att lufta hjärnan med allt man matar den med. Bara slippa tänka för en stund.

I eftermiddag blir det hockey, om jag pallar. Men det är klart jag gör. Jag står hela vägen, jag hoppas alla andra gör detsamma!


Jag längtar ut..så hej så länge! Hörs om en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0