Nya tag

Jag sov i princip hela kvällen igår. Eller låg och hyhperventilerade och kände huvudet dunka konstant mot kudden. Sådana migränanfall är..hur ska man sammanfatta det..för jävliga helt enkelt! Jag vaknade i morse och hade inte så faslig skallebank. Men det ligger och molar och jag hoppas det inte bryter ut. För ikväll ska jag ut och äta med mina tjejer. Jag vet inte alls vart vi ska så det blir en liten surprise.

Träningen igår gick helt ok. Jag körde fyra kilometers löpning och mage. Magupplägget såg ut som följer:
Crunches på pilatesboll med fötter mot vägg (20st) i superset med plankan (30 sek) x 4
Sidoplankan båda sidor
Benspark i kombination med rumplyft 10 x 3

Idag har jag min Body pump på lunchen och jag åt dubbel frukost idag för att kunna öka mina vikter. Men vi får se vad huvudet säger om det. Det finns risk för att huvudvärken säger stopp. Men jag tar några alvedon till mellis och hoppas på det bästa! Hur som helst är det ett grymt gäng med massa energi och så ny koreografi och musik till det. Det kan ju inte gå fel!

Nu har jag massor att göra, så det är bäst att sätta fart! Kram och trevlig skottdag!!



Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för att du lyckas med viktökningen :)

Jag var till läkarn igår och som jag misstänkte är det något med luftrören, ett dygn med kortisoninhalator och det känns redan nu lättare. Så håll tummarna nu för mig!

Kramar!

2012-02-29 @ 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0