Skidåkning

Det var grymt trevligt igår och jag tror jag fick i mig en sisådär fem-sex cup cakes och hur mycket paj som helst! Dock blev ju inte sömnen den bästa. Men jag börjar ju bli van nu. 

Idag var det sol och jag plockade på skidorna och skidade ihop 14 härliga kilometrar. Hur underbart och skönt som helst! Efter det drog jag hem och fick ett ryck och har nu rensat i mina garderober och försökt styra upp någon form av ordning. Men det är bara att inse, kläderna är för många för att på något som helst sätt kunna få plats. Men jag lyckades ändå rensa bort några plagg.


Ge mig fler av dessa vinterdagar

Haha, notera mina grymt snygga shorts. Enligt mamma var det inte alls snyggt och framför allt poängterade hon att färgerna skar sig. Men äh, praktiskt att inte frysa såå mycket om rumpestumpen säger jag! Men till nästa gång ska jag försöka få till en bättre matchning. Och skippa rosa! Nu ska jag steka blodpudding för att stilla min mastodonthunger. Sedan blir det nog filmsöndag. Imorgon är en ny vecka igen med nya tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0