Skor och ♥

De snyggaste pjucksen kan jag ha hittat på Skopunkten! Jag gick ett varv på lunchen här om dagen (okej, det är typ några veckor sedan nu. Time flies..) och föll som en fura (?) De passar till det mesta och till de flesta tillfällena (förutom till träning kanske..)


De har redan fått en given plats på jobbet. Och på fötterna såklart. 


Jaha. Alla hjärtans dag idag. Och väldigt värt att fira tycker jag. En extra dag och en extra anledning att fira säger man väl inte nej till? Sedan ska man absolut göra vardagsfirande till en större grej och visa uppskattning även resten av året. Såklart!

♥ ♥ ♥

Om en stund ska jag ner och göra gymmet osäkert och hoppas att min träningsvärk från löpningen i lördags, skidåkningen i söndags och Body pumpen igår inte gör sig påmind mer än behövligt. Just nu smärtar mina höftböjare en del men det råder nog lite löpning bot på.

Ta hand om dina nära och kära nu! Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0