Torsdag

Jag har sovit så kasst denna vecka att det inte är sant! Men då betyder det ju att det bara blir bättre! Det tror jag med all säkerhet. Och som man tänker så blir det. Punkt.

Ojoj, länge sedan sist. I måndags var det fullt ös med Body pump. I tisdags körde jag löpning på löpband där tiden går mycket långsammare än min pulsklocka även om jag startar dem samtidigt! Så konstigt. Jag springer ju mycket snabbare om jag går på löpbandstiden. Men jag litar mer på min Garmin. Igår skulle jag Body pumpat på lunchen, men jag var på utbildning hela dagen och var tvungen att vicka bort den klassen. Tyvärr. Idag är jag galet trött och ska egentligen köra koordinationslopp och lite snabbdistans. Men jag ska inte pressa mig för hårt just idag, så jag går ner och pressar mig litegrann.. Haha.

Nu är det jobb, har så mycket att göra så resten av tiden ska jag begrava mig i det. Ha en fin dag och ta hand om varandra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0