5 januari 2012

Första inlägget för detta år. Jag skippar nyårslöften (som alla andra?) och satsar istället på Jubileumsmarathon i sommar med allt vad det innebär. Denna termin har jag även minskat mina pass på SATS rejält. Jag kör endast två fasta klasser i veckan och av dessa är ingen cykelklass. Hur ska jag klara detta?! Men jag satsar på min löpning rejält och skulle vara lycklig om mitt psyke håller för en mara. Så nästa vecka kör jag igång med uppladdningen inför uppladdingen. Och veckan efter det börjar således min uppladdning och träning inför Marathon. 26 veckors slit ska förhoppningsvis mynna ut i något härligt. Under tiden ska jag såklart plocka med mina vikter i gymmet och bli lite starkare. Om det nu är möjligt..? Hehe.

Nu följer jag hockeyn och funtar på en powernap lite senare för att orka spana Småkronorna i natt. Junior VM-final mor Ryssland. Ooooh, spännande.

Under tiden säger lillstrumpan god fortsättning!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0