Älskade löpning

Åh, det var en riktigt skön löpning idag. Inte så mycket folk ute, grym musik i de grymma lurarna och så skönt att rensa tankarna från allt junk som samlats där inne. Bortsett från mitt skavsår och jätteblåsa (sorry för informationen hehe..) som utvecklade sig på höger ringtå gick denna morgonlöpning väldigt smärtfritt.

Jag invigde min nya löpartröja från Nike också, som jag köpte för ett tag sedan. Den var mycket skön, svettavvisande och passade fint under min rosa jacka. Att jag är så rosa (mössan var också rosa!) är ovanligt.


Skön och funktionell. Långa ärmar och lagom lång modell. Win win!

Nu ska jag springa (bokstavligt talat) in i duschen och skynda mig. Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0