Dagens löpning

Weii, 12 kilometers löpning blev det på bandet idag. Det gick väl rätt smärtfritt bortsett från de sista två kilometrarna då jag gärna ville vara någon annanstans. Men jag körde på och avslutade med en kilometers gång som nedvarvning. Jag trodde det skulle kännas tyngre efter helgens intag av ickemat i form av massvis med godis. Men det kanske är det som är det hemliga receptet? Nu hoppas vi att det blir barmark till nästa veckas lite längre pass, så jag kan köra utomhuslöpning. Men nu har jag bevisat, framförallt för mig själv, att jag kan om jag vill. Och det är ju alltid bra med sådana lärdomar. 

Efter träningen gick jag hem och jobbade och nu tänkte jag ta en paus för att fixa lite middag. Och så ska jag se till att beställa en ny RevitaLash. Den jag har tog slut för ett tag sedan och jag har liksom inte fått ändan ur för att beställa en ny. Men kanske idag? Efter det fortsätter jag med lite jobb och sedan blir det filmsöndag. Med godis? Hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0