Dagens träning

Nu har jag varit på gymmet och kört rygg och biceps. Jag saknade en vanlig roddmaskin, men annars fanns det jag behövde. Jag körde ryggdrag, rodddrag, rodd i maskin (drag uppåt vilket kändes lite mycket i axlarna. Som sagt, jag saknade en vanlig roddmaskin), bicepscurl med fria vikter och med stång och så avslut med ryggresningar. Sedan tog jag en tripp och handlade på mig en massa saker, som alltid när jag går och handlar. Matinköp är nästan lika roligt som klädshopping. Observera nästan. Haha.


Ägg..länge sedan! Och så youghurt, russin, knäcke och typ clementiner (?).

Nu har jag käkat lunch och bakat ihop en bulldeg som ligger på jäsning. Skidsprinten är på televisionen och det är helg. Fantástico!

Update: Ida Ingemarsdotter tar guld i sprintfinalen. Imponerande och tjusigt värre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0