Dagens träning

Pust. Nyss hemkommen med armarna fulla av mat. Eller ja, matvaror alltså. Jag görde ett rejs på gymmet efter jobbet och det var jobbigt och pysket var inte med mig som jag ville. Men jag körde lätt löpning (som i och för sig inte var lätt just idag, men anyway) i cirkus 24 minuter och sedan lite nedvarvning på det. Men knät var med mig hela vägen och mina benhinnor likaså. Det är lycka för mig, mina vänner! Efter det supersettade jag magen med crunches på pilatesboll och plankan. Och när jag skulle knata hemåt bröt träningsvärken från gårdagen ut. Axlar, biceps och baksida lår är värst. Eller har skönast värk? Man väljer ju hur man vill se på det. Och dessutom tränade jag i värsta sköna brallorna från Pro Touch. Kanske att jag får till en bild..



Nu ska jag laga någon smarrig lax i ugn. Jag återkommer med resultat. Adjö!



Kommentarer
Postat av: Elin

oh, najsigt med träningsvärk och fin respons från knäet :)

hojta till med receptet om det blir bra!

2012-01-10 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0