Fredag

Alltså fortfarande grymt jobbat av småkronorna. Att det dessutom var en Djurgårdare som avgjorde gör ju inte saken sämre. Trött Emma idag som jobbat några timmar. Nu får det vara nog. Nu ska jag försöka rensa upp bland ALLA grejjer jag verkligen pressat in i garderoben. Den måste rensas också, men jag har redan nu en hög med kläder, skor och väskor som jag borde lägga upp på Tradera eller så. En vacker dag..

Sen blir det duschen och bio med familjen. The Stig-Helmer story står på schemat. Den bara måste ju ses.

Och så jag har flippat runt lite med designen också. Jag är ingen html-nörd så tillslut får man ge sig. Men äh, en vacker dag där också..

 
Här är mitt nya jag. 2012 och allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0