Fru Gåman?

Med träningsvärk i kroppen körde jag en lunchpump idag. Och jisses vad det sved i musklerna och jag kände mig lite småsvag med smärta här och där (fortfarande bra smärta såklart). Men skönt efteråt var det och deltagarna var grymma även idag. Fasiken vad de kan!

Nu har jag lagat massa kyckling i ugn och mixtrat med min döde iPhone. Och lyckats väcka den till liv! Det känns så skönt, jag har ju halva mitt liv i den där lilla makapären. Så nu är det vi igen. Happy!

Och så över till något helt annat. Spana in snyggaste skylten här nedan! Jag gillar när det blir lite innovativt. Men alltså, heter hon fru Gåman (med tanke på att den manliga versionen heter herr Gåman och måste väl då vara gift med frugan?)? För man kan ju inte säga fru Gåkvinna? Eller? Jaja, det är mina tankar en onsdagskväll som denna.


Namn?

Imorgon är det dax för löpning igen. Jag funtar på intervaller, men jag får se hur det känns imorgon. Om träningsvärken i magen inte är överjävlig kör jag nog igenom den också. Nu ska jag se film! Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Suzan

Vart finns den? =)

2012-01-17 @ 12:42:05
URL: http://www.ettdussinpannor
Postat av: Emma

Den här hittade jag i Sköndal, söder om stan. Haha :)

2012-01-18 @ 08:31:16
URL: http://faw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0