Lördag

Ooh, underbart med helg! Nu sitter jag och kikar på det alpina störtloppet. Jag älskar skidåkning och Vinterstudion och hela köret. Men jag älskar ännu mer att få skida själv! Kanske att jag tar en tripp till fjällen i år. Men nu ska jag strax släpa mig iväg till gymmet och kötta rygg och biceps. Och kanske lite mage. Igår var det ju triceps och bröst som tränades och det blev ett lite för mesigt pass. Men jag har ändå träningsvärk idag, så helt mesigt var det ju inte. När jag kom hem igår fick jag ett ryck och möblerade om. Nu har jag bättre access till mina garderober och mer space att spegla mig. Mycket viktigt vet ni! Hehe.


En lördagsdrink kanske?

Sedan ska jag handla och gå hem och baka det bröd jag aldrig bakade igår. Och få till någon mat. Lasagne kanske? Och sen då? Det är lite oklart. Vi får väl se vad jag tar mig till. Men det är ju lördag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0