Lördag

Jag har suttit och kikat på handbollen, Polen-Sverige. Om första halvleken var super blev andra halvleken en katastrof. Resultatet blev 29-29.. Jösses alltså. Berg-och-dalbana på detta handbollslag kan man lugnt säga.

För övrig var jag och handlade idag på väg hem från farfar. Och gör nu revbensspjäll för första gången i mitt liv. Vi får se om det blir ätbart. I affären hittade jag bästa produktplaceringen, spana in här:


Haha, antingen är det en hint om att borsta gaddarna efter godisintag..eller något annat?

Dax att inta lite föda. Sedan blir det nog filmkväll för hela slanten. Och kanske godis, även om jag nästan är sockerbakis från gårdagens intag av chips, dipp, choklad och turkisk peppar. Mumma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0