Lördag

Sjukt skönt att det bara är lördag. Igår blev det lite halvstressigt. Jag skulle uppdatera min iPhone innan jag stack iväg på bio. Men det gick ju sådär. Och nu är den i någon slags hämtningsläge och ansluten till iTunes vare sig den är det eller inte. Alltså den är helt död vad jag än gör! Aaah, teknikstrul är så segt! Bion igår var i alla fall helt okej. Jag gillar ju verkligen Lasse Åberg och han har ju en tendens att fånga saker och ting ur samhället. Och norsk-Ole som alltid ska ha det senaste. Bästa kombon!


(Bild: sf.se)

För övrigt är jag rätt träningssugen. Men det får vänta till på måndag. Då kör jag min Body pump. Och på tisdag är det löpning som gäller. Men nu ska jag se dokumentären om Peter Forsberg och senare är det hockey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0