Onsdag

Sådärja. Halva arbetsveckan till ända. Denna morgon har börjat med att jag inte hunnit med det jag egentligen skulle gjort eftersom en miljon (nåja) andra saker dykt upp. Men vid tolv ska jag gå och intruera en Body pump och det brukar ofta göra mina eftermiddagar lite extra produktiva.

Igår körde jag mina sex kilometers löpning och det kändes bra, i alla fall någonstans där i mitten. I början kände jag lite småsmärta och dragningar lite här och var i benen och i slutet var jag trött. Men annars, ett härligt löppass. Nu inser jag att jag måste införskaffa mig ett par broddar. När jag kommer upp på lite längre distanser så kan (okej, vill) jag inte stå på ett löpband och harva. Jag vill ut, se natur och ta mig någonstans. Förhoppningsvis framåt..

Nu blir det jobb en stund till och sedan pump, lunch, jobb, hem, möte och sedan har jag inget planerat. Förutom det och det och det.. Men ändå, ledig kväll liksom!

Ha en fantastisk onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0