Sushi

Lång dag idag och nu känner jag att hjärncellerna tagit slut. Jag hann inte med någon träning idag och fick en ofrivillig vilodag. Jag hade tänkt gymma, men att låta musklerna få återhämta sig kan ju inte vara fel det heller. Istället tog jag mig hem och köpte med sushi som nu ligger fint och skvalpar i magen. Imorgon blir det morgonlöpning så det blir inget avancerat ikväll. Jag hoppas på film och godis. Och kanske lite sömn?


Så gott! Stora bitar och maaassa wasabi!

Imorgon laddar jag för 13 kilometers löpning. Men frågan är då, ute eller inne? Nu är det ju inte halkbana ute. Men ändå. Vi får se. Men det lutar nog åt löpbandslöpning direkt när gymmet öppnar.

Trevlig fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0