Löpardag

Bodypumpen igår gick prima bortsett från oladdade headset de första tre låtarna. Jag skrek och tog i ända från tårna för att ändå kunna behålla någorlunda musiknivå. Jag blev nästan snurrig i skallen på kuppen. Men sedan löste det sig och mina deltagare var precis lika duktiga som vanligt. Om inte duktigare!

I natt kunde jag inte riktigt somna. Jag hade bestämt min för att somna tidigt, för att gå upp tidigt. Men det var ju dumt. För så blev det inte alls. Är det fullmåne? Jag tror fasiken det! Men då låg jag och masserade in naglarna med nagelolja och funderade på roliga saker istället. Och sådär. Och nu känner jag av en sliten hals. Det känns som halsont, men det kan bero på mitt skrik från gårdagens pass. Idag är det i alla fall löpning som gäller!



Nu är det grötfrulle som gäller, och det var länge sedan! Ikväll ska jag laga massa mat och sedan är det match också. Och så ska jag mecka med min döde iPhone. Och säkert hundra grejer till!

Happy tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0