Veckans träning, v. 3

Och så en veckans träning också. Den såg ut som följer:

Måndag: Instruera Body Pump
Tisdag: Löpning sex kilometer på löpband
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: Löpning (med gånginslag, inte nöjd) sex kilometer på löpband
Fredag: Gymma bröst och triceps
Lördag: Gymma ett snabbt rygg- och bicepspass
Söndag: Löpning 12 kilometer på löpband

Ingen vilodag denna vecka heller. Trots att jag ser till att inte kötta samma muskelgrupp två dagar i rad är det ändå lite bastning på att jag inte fått till någon vilodag. Men nästa vecka, då vet jag (nästan med säkerhet..) att det i alla fall blir en vilodag.

Nu har jag duschat och käkat min linslasagne som blev supergod. Receptet tar vi imorgon. Nu blir det film!

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0