Veckans träning

När jag gick tillbaka till gymmet blev det 5 kilometers löpning. Jag måste ha kommit åt nödstoppsknappen (hur fasiken händer det?!) för efter 2,5 kilometer stannade bandet. Så det var bara att starta om på en ny kula. Grr! Men jag körde 2,5 till och sedan gick jag hem och gjorde delar av mitt core-pass. Då kände jag mig färdig och drog och såg Hamilton på bio. Den var ju grymt bra. Alla kritiker - släng er i väggen!

Och så veckans träning. Den blev som följer:

Måndag: Instruera Body pump
Tisdag: Löpning ca 3,5 km på löpband och mage
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: Löpning ca 4 km på löpband och mage
Fredag: Gymma bröst och triceps
Lördag: Gymma rygg och biceps
Söndag: Löpning 5 km på löpband och några coreövningar

Vad säger vi om detta då? De pass jag instruerar är de jag instruerar liksom. Inte så mycket att säga mer än att jag har känt mig lite svag i veckan. Det beror förmodligen på det lilla uppehållet och lite för lite energi. Men nästa vecka hoppas jag på ny styrka där. Jag är glad att jag fick till två gympass. Och löpningen kommer trappas upp ganska rejält från denna "mesvecka". Imorgon börjar 26 veckors jobb inför Jubileumsmarathon. Jag hoppas att knä håller, att benhinnor inte smärtar och att mitt psyke hänger med i tempot, hela vägen!

Om en stund börjar Sveriges första match i handbolls-EM. Så då blir det att inta sängläge. Jag är trött! Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0