24 juli 2012

God morgon!
 
Jag har ont i framsida lår. Ni vet sådan där skön smärta efter att man gjort något ansträngande. Jag brukar dock inte känna av framsida lår särskilt mycket, men så är fallet idag. Dessutom var jag i Thailand i natt. Det var så grymt härligt. Inte konstigt att jag slumrade till på tuben på väg till jobbet. Jag ville väl tillbaka.. Två dagar till, sedan drar jag iväg en liten långweekend till landet. Det ska bli så nedrans skönt. Löpning, gillning, sömn, mys och kanske lite sol och bad?
 
I söndags blev det spontanhäng med bästa Läktargrannarna. Picknick i det gröna och sedan film och så mycket äppelpaj att det nästan sprutade ur öronen. Men ska det vara så ska det. Här kommer några pics.
 
Sweety pie Sanna med grillspettet i hösta hugg.
 
Jääätteroligt att kasta äpplen och försöka träffa ett träd, en lampstolpe eller något annat träffbart..
 
 
Idag är det cykeldax för mig. Kom och cykla med mig klockan 18 på Medis. Aah, jag längtar efter att få svettas ut denna lite envisa förkylning. Efter att ha vickat bort alla mina fem (!) klasser förra veckan finns ju helt klart energin och glädjen med mig denna vecka. Jag är mer redo than ever!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

misstäkner att "boys will be boys" förblirintakt genom hela den här spark på/kasta omkring-grejen, haha... ;)

Svar: Haha, du har förmodligen helrätt! :)
Emma Jordell

2012-07-25 @ 01:03:52
URL: http://isannasskor.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0