Backintervaller på landet

Det var med tunga ben jag gav mig iväg för uppvärmning följt av backintervaller. Första löppasset efter maran. Jag kortade ner den tänkta backen från 300 till 200 meter och körde den sex varv. Pulsen var rätt hög på toppen och benen hade inte riktigt något driv under hela passet. Men så har jag inte sprungit på nästan två veckor, varit sjuk under hela förra veckan och dessutom kickstartat med att instruerat fyra pass (BP x 2 och Cykel x 2) vilket gav träningsvärk deluxe i mina ben. Så efter 5,6 km löpning och minst lika mycket svett (räknat i liter förstås) kände jag mig riktigt nöjd. Då blev det armhävningar 3x10 och plankan 3x1 minut som avslut och där blev jag nöjd som attan.
 
Annars då? När jag hoppade av tåget i morse drog vi till Hedlandet och köpte kläder och andra viktiga saker..hehe. Och sedan drog vi till café Emma Grön och tog smarrfika. Sedan var det bara att landa i solstolen, läsa lite bok och sedan dra iväg på lite löpning. Nu är jag färdigduschad och väntar på grillmiddag. Nice! 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0