Dagens tankar om Marathon

Idag har jag varit ute och sprungit. 4,18 kilometer för att vara exakt. Det var tungt stundtals, vilket förmodligen kan bero på den stora pannkakslunchen jag satte i mig idag. Annars då? Jag pendlar lite mellan hopp (hey, det här klarar jag, det är en upplevelse, coolt osv) och förtvivlan (hjälp, tänk om min kropp strejkar eller mitt psyke sviker osv osv). Det är en kul grej, visst. Men det är långt också. Ja, ni ser.

 

Nu ska jag i alla fall, efter en liten efter-dusch-prommis, slå mig ner i soffan för film och godis. Min halva burk majs jag just satte i mig ligger fint i magen. Haha. Jag önskar er en fin sommarkväll. Ta hand om varandra.

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ta hand om dig själv och pinna på. den ena foten framför den andra från start till mål. Kram!

Svar: Du har så rätt, jag ska ta ett snack med psyket också!Hoppas du får en fin helg!
Kram!
Emma Jordell

2012-07-12 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0