Släpp mig

När skirvbordet är täckt med toarullar (näsdukar på rulle någon?), nässpray, rör med vitaminpillerutter och lite annat som kan vara bra för förkylningsvägran då är det konstigt att den (förkylningen) tar ett sånt starkt grepp om mig. Vad sjutton liksom?!
 
 
Igår spanade jag in på min fullproppade Body pump som jag egentligen skulle instruerat, och blev nästan lite ledsen i ögat. Det känns konstigt att stå och kika in på sin egen klass. Nästan så man känner sig lite som en brottsling som smyger omkring. Haha, okej det var en överdrift deluxe. Men tråkigt var det hur som helst. På måndag har jag nästa klass och den ska jag köra. Nu får fökyldningen ta och släppa taget.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0