Löpning

Yeah! Löpning blev det idag efter jobbet. Intervaller med upplägget 3x(100-200-300 meter). Och det var jobbigt vill jag lova. Förmodligen beror det inte på att det är så jobbigt egentligen, utan mest för att jag varit utan mina intervaller och min löpning hur länge som helst. Efter andra omgången var jag spyfärdig. Och efter tredje omgången var jag logiskt sett ännu mer spyfärdig. Jag fick till och med lite panik att jag faktiskt skulle spy, och hade således lokaliserat närmsta papperskorg. Men jag slapp en sådan pers och avslutade senare med plankan 3x1 minut (nästan..) och stretch. Nöjd och glad.

Nu ska jag fortsätta spana fotboll och försöka varva ner. Kram och nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0