Midsommarafton och så vidare..

 
Det var några dagar sedan midsommar, men jag lever på det fortfarande. Härliga människor, massa mat, underbart väder, midsommarstång, bara ben, cider, socialt, musik, mys..Åh, underbart! Det blev en sen (eller tidig om man ser det så) sänggång. Dagen efter blev det bio, Men in black 3, som var grym!
 
 
Igår hade jag kanske terminens grymmaste Body pump på Sundbybergcentret och nu funtar jag på en kortare löprunda. Jag har inte känt mig på topp idag, så jag får helt oplanerat se vart benen tar mig. Annars har jag småstädat och lekt apport med Ejla som nu ligger här bredvid (på) mig och slickar mig ren på näsan när jag ber om en puss. Otroligt mysigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0