På senaste..intervaller

Hej hopp!
 
I förrgår blev det intervaller på löpbandet på lunchen. Och det var svettigt värre vill jag lova. Det blev 2 x (3 x 300 m) och så en extra 300-metare på slutet. Det, tillsammans med tre kilometers uppvärmning och några hundra meters nedvarvning, gav sju kilometers löpning. Skönt!
 
Sedan knatar jag hem (jaja, jag jobbade emellan och hann pyssla med lite annat, men ändå) och ska analysera min löpning lite med min Garmin. Och vad har den gjort då? Jo den har på något konstigt vänster kört ihop söndagens långpass med distansrekord med detta intervallpass. Jag har enligt den kört exakt 28,0 kilometer på omkring 40 minuter, vilket inte stämmer vill jag lova. Kartan stämmer ju där den har mätt upp vägen jag sprang på Söder, men på löpbandet använder jag ju inte gps, så min lilla Garmin har blandat ihop dessa rundor hejvilt. Åh, det är så bittert. Både eftersom jag vill analysera, jämföra och se utvecklingen per pass och eftersom jag ju faktiskt slog distansrekord i söndags och såklart vill se pulskurva och kilometertider för just det passet. Jaja, idag blir det löpning igen och då får vi se om min lille vän är med på noterna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0