Söndag

Det är mulet, dock verkar det vara uppehåll just nu. Strax ska jag in till stan och sedan tänkte jag springa hem därifrån. Det är ju långpassdag idag. Dock blir det inget långpass enligt schemat, utan jag tar det som en transportsträcka hem och hoppas jag och mina lungor pallar med minst en mil idag. Förkylningen är puts väck, men halsen är med och spökar på ett litet hörn. Så nu ska jag ta på mig löpoutfiten som jag ska försöka göra så vardagsklädd som möjligt.

Kaffet är i magen och mackorna och testet av nya Special K likaså. Väldigt sött och väldigt sällsynt med de där hasselnötterna som utlovas. Men nu är jag mätt! Måste springa! Happy day!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0