Torsdag

Igår instruerade jag en finfin Body pump på lunchen. Efter jobbet blev det en 45-minutare på cykeln. Med så söta deltagare. Sedan skulle jag käka middag med brudarna. Det blev inte så. Jag fick rejäl skallebank och drog mig hemåt och käkade youghurt, knäckemackor och cashewnötter till middag. Jag hann duscha också. Sedan däckade jag. Semifinalen i fotboll har jag bara små minnen av de gånger jag vaknat upp. Men jag vet att Spanien vann straffarna i alla fall. Eftersom jag tippat Spanien - Tyskland i final känns det fint. I morse vaknade jag nästan pigg. Utan skallebank i alla fall. Och det mina vänner, det är toppen!
 
Idag på lunchen ska jag försöka ta mig ut och inhandla diverse inte-bli-sjuk-attiraljer. Typ c-vitamin, ingefära och andra stärkande ting. Jag vill inte bli sjuk. Jag ska inte bli sjuk. Ikväll ska jag ge mig ut på backintervaller är tanken, men mina ben är just nu allt annat än pigga. Men skam den som ger sig, right?
 
Fina Sthlm ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0