Veckornas träning, vecka 21, 22, 23 och 24

Ojoj, tiden bara springer iväg. Men här kommer de senaste fyra (!) veckornas träning (och icke träning). Jag lyckades ju bli sjuk en stund vilket ledde till lite (ganska mycket!) icke träning. Min förkylning satt dessutom i ett tag, så löpningen blev väligt lidande av detta. Jag tror dock det var bra för min kropp, eftersom jag veckan innan det kände mig galet sliten och i princip fick mjölksyra av att ligga still.

Vecka 21
Måndag: VILA/Sjuk
Tisdag: VILA/Sjuk
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: VILA
Fredag: Teama Body pump med en kollega
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Vecka 22
Måndag: Instruera Body pump
Tisdag: Instruera Cycling 55
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: VILA
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: Löpning 16,2 km

Vecka 23
Måndag: VILA
Tisdag: Instruera Cycling 55 min
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: Löpning på löpband som knappt räknas. Några få kilometer på bandet plus löpskolning.
Fredag: VILA/London
Lördag: VILA/London
Söndag: VILA/London

Vecka 24 (förra veckan)
Måndag: Instruera Body pump
Tisdag: Löpning löpband, stegintervaller 3x(100-200-300 meter). Totalt ca 7 km löpning.
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: Löpning löpband, totalt 7 km blandad kompott. Instruera Cycling 55.
Fredag: VILA
Lördag: Löpning ca 22 km, gång ca 6 km. Totalt över 28 km.
Söndag: VILA



Vilken pers. Nu är jag up to date i alla fall. Det känns fint. Hejpåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0