1 mars

Sådär, då var vi inne i mars. En vårmånad, visst? Nu ska jag vara effektiv som tusan för att dra hemåt och hinna med en lite längre löprunda innan hockeyn ikväll. Om inte huvudet trilskas mer med mig. Men vi håller tummarna för att så inte är fallet.

För övrigt var jag på kryssning i helgen för att fira min lilla man. Och jag kan ju inte låta bli att gå lös i Taxfreen. Det blev en mascara och så dessa lack nedan. Nästa steg blir att pyssla om mig själv och faktiskt använda dem.


Fint för en fransk manikyr. Och så April-rött som funkar till det mesta!


Premiär för det röda


Nu jobb jobb, innan lunch lunch. kanske sushi? Mmm.. Happy day på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0