Förlåt mig

Alltså jisses! Träningsvärken är underbar! Framförallt känns det i bröstet och jag älskar't! Idag ska jag köra rygg och biceps och se om jag kan klämma in lite mage/core också. Jag tror för övrig att jag ska komponera ett nytt coreprogram. Det jag har nu har hängt med ett tag och jag ska finurla på ett nytt med lite funktionella inslag.

Jag har suttit och spanat igenom de delfinaler jag inte hunnit se av Melodifestivalen och har fastnat för denna låten. Inte alls en Emma-låt egentligen, men jag gillar den verkligen! Den har något härligt sound som liksom får ett flow. Ja, svårt att förklara. Men hur som helst. För övrigt var det ju grymt att Loreen och Euphoria vann Melodifestivalen i lördags. Så rätt! Nu hoppas vi på storslam i Azerbajan.



Mattias Andréasson - Förlåt mig

Annars nämner jag inget mer om förlusten mot Rögle igår. Vad är det som händer?! Katastrof. Nya tag på bortais imorgon om vi ska hålla kvar greppet om Elitserien till nästa säsong.. Heja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0