Lördagslöpning

Jag sov ända till strax efter halv elva idag. Helt otroligt skönt! Det har jag inte gjort på länge. Trots detta kändes hela kroppen galet trött när jag vaknade. Men lite mackor och skidor på televisionen gjorde susen. Jag stod i valet och kvalet om jag skulle köra en löpning idag eller inte. Men jag tog mig en liten tripp på omkring sex kilometer. Eftersom min Garmin har gett upp just nu använde jag mig av Run keeper i luren idag. Men tror ni den följde min runda? Svar nej. I alla fall. Efter min runda gick jag hem och körde några magövningar från mitt corepass. Sneda och raka crunches, plankan, rumplyft och lite benspark.


En blåsig tur, men skönt att komma ut en stund.

Min lilla sjukvecka förra veckan har verkligen tagit all min forna form. Visserligen känner jag mig fortfarande lite rosslig i halsen. Men ändå. Nästa vecka ska jag verkligen försöka få till ett långpass och hitta tillbaka till den rätta formen. Nu ska jag äta och hoppa in i duschen. Dock inte samtidigt. Och sedan ska jag dunka musik utav bara tusan. Sedan blir det kompishäng och utgång. Bästa! 

Trevlig kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0