Onsdag

Godmorgon!

Gårdagens löpning gick bra. Jag gick ner till gymmet och körde åtta kilometer på löpbandet. Efter nio minuter smärtade mina benhinnor mer än lovligt och jag vet att det brukar vara värst ungefär 17 till 22 minuter in i löpningen. Mycket riktigt. Fram till 23 minuter fick jag pinas och jobba med viljan. Sedan blev det bättre, för att få en liten dipp en stund senare. Efter det hade jag ingen smärta what so ever, men den sista kilometern var istället en pina. Jobbig som tusan. Efter det tog jag en kilometers nedvarvning och så en lång stretch och lite löparknärehab på det. Sedan mådde jag toppenbra och lunchen smakade grymt!

Idag laddar vi för body pump på lunchen och jobb fram till dess. Kanske är jordgubbar bästa uppladdningen? Dessa anlände i fruktkorgen i morse. Härligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0