Veckans träning vecka elva

Godmorgon måndag!

Jag hade inte haft något emot att sova en stund till när klockan ringde i morse. Men det var bara att pallra sig upp och dra till jobbet. Men jisses, nu snöar det. Jag som trodde stenhårt på över tiograderssträcket och sol. Men det ska komma till helgen tydligen.. Hur som helst. Här kommer förra veckans träning.

Måndag:
Instruera Body Pump
Tisdag: Löpning 5 km
Onsdag: Instruera Body Pump
Torsdag: Gymma bröst och triceps och lite intervallspring
Fredag: Gymma rygg och bicpes
Lördag: Löpning ca 6 km och lite mage
Söndag: VILA

Fortfarande med hosta och lite snuva har jag inte vågat mig på, eller orkat, något långpass. Men jag har fått till två gympass och kört lite coreövningar. Så jag är väl nöjd med tanke på förutsättningarna. Idag hoppas vi att min röst håller under hela min Body pump och imorgon ska jag ge mig på löpning igen. Detta ska bli en grym träningsvecka!

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0