Veckans träning vecka nio

Igår när jag var på väg hem började jag känna små kittlingar i halsen. Det blev värre framåt kvällen och sedan var hostan ett faktum. Nu har jag ont i bröstet och hostar på som tusan. Visst, att vara sjuk kommer aldrig lägligt. Men jag är ju tokladdad för löpning idag! Men någon sådan blir det inte så länge halsen krånglar. Men om den nu skulle kännas bättre framåt eftermiddagen, då är det jag som kör löpning. I så fall en lugnt sådan, men ändå!

I brist på annat kul får ni här förra veckans träning. Det blev vilodagar hela helgen och det är nog bra för kroppen. I vanliga fall. Men för min kropp verkar det ju blivit en chock eftersom den svarar med att bli sjuk?! Vad tusan..

Måndag: Instruera Body Pump
Tisdag: Löpbandslöpning 4 km och mage
Onsdag: Instruera Body Pump. Och så bowlingen förstås.
Torsdag: Löpning 17,65 km
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Ikväll är det sista hockeymatchen för säsongen (hoppas vi) när Djurgården drar iväg och möter HV71. Annars blir det rätt lugnt. Kanske färga ögonbrynen, laga någon god mat och hinna med sådant man ibland prioriterar bort.

Ha en härlig frisk tisdag kära ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0