Måndag

Mitt lilla lördagsdepp övergick i friskare tag och en übertrevlig inflyttningsfest. Tänk vad en dusch, smink och en massa härliga människor kan göra! Igår gjorde jag mest ingenting känns det som, men sådana dagar ska man ju också ha.

Och så över till årets mest spännande träningsvecka. Eller kanske inte. Det hann ju inte hända så mycket på veckans enda friska dag. Fast jag fick ju ihop två pass och det är ju inte fy skam.

Måndag: Sats Cycling 45 min. Instruera Body Pump
Tisdag: Sjuklingvila
Onsdag: Sjuklingsvila
Torsdag: Sjuklingsvila
Fredag: Sjuklingsvila
Lördag: Sjuklingsvila
Söndag: Sjuklingsvila

Jag fick tyvärr vicka bort min onsdagspump. Jag hade inte alls kunna köra den som jag mådde. Men idag är det på det igen. Det är dax för min måndagspump och jag får väl ta det halvförsiktigt i början även om jag vet att jag förmodligen kommer köra på med mina vanliga vikter. Men tanken räknas väl också? Eller? Imorgon blir det åter till löpningen så vi hoppas på lika finfint väder som det är idag. Saknaden har varit stor under mina elva (!) dagar utan. Och nu känner jag för en liten prommis. Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0