Hola!

Goddagens!

Jag blev lite frånvarande igår och hann inte uppdatera eftersom vår lilla kisse blev inlagd på hospitalet då hon spytt som tusan de senaste dagarna. Åh, lillskruttan. Ibland önskar man att de kunde prata så man kunde få ur dem lite information. Nu inväntar vi samtal för att förhoppningsvis hämta hem henne idag, frisk och kry!


Fina lilltjejen


Mysmaja nummer ett


Men intervallerna på Enskede IP igår gick smutt. Först två kilometers uppvärmning, sedan tre koordinationslopp och sedan tre tusenmetersintervaller. Efter detta kom jag på att jag faktiskt kunde köra nedjoggen på vägen hem, så jag sprang hem vilket var runt fyra kilometer. Sammalagt blev det elva kilometers löpning i det underbara vädret.

Efter tvätt, grannhäng och en snabbsväng till djursjukhuset var det dax att svettas hjärnet på spinncykeln. Och jisses vilket grymt gäng jag fick cykla med! Jag verkligen njöt där framme på cykeln. Efter denna dag var jag galet trött och nu är det tillbaka till verkligheten som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0