Ledig torsdag

Det är fint med en ledig torsdag sådär ibland. Jag var ute och sprang för en stund sedan. Eller ja, sprang och sprang. Jag lunkade runt med tunga ben och dåligt flås. Ett marathon känns väldigt avlägset just nu. Därför blir det helvila imorgon. Jag ska mest sitta, äta och vila. Och tvätta, öva body pump och umgås. Det låter fint. Så får vi se om kroppen är piggare på lördag. Annars vilar jag då också och kör på söndag. Både kropp och psyke måste vara med på noterna annars blir det inget av det..

Hur som. Body pump-kvartalen som jag var på igår var i alla fall inspirerande med nya grymma övningar. Jag gillar den starkt! I denna release får man utmana sig som instruktör så jag får hänga (lite mer) i gymmet och öva in rörelserna och uthålligheten till max!

Ojoj, det blev nästan en hel uppsats detta. Nu ska jag iväg på första kvartsfinalen i hockey-VM, sedan blir det fotboll och efter det hockey igen. Bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0