My day


Cool himmel, men regnrusk och mörkt. Men man kan ändå göra det rätt mysigt när man sitter inomhus. Förkylningen botas med C-vitaminbrus med hallonsmak som min fina kollega tyckte jag behövde. Gulle! På lunchen blev det firre med potatis och remouladsås och lite shopping, fina plagg med gulddetaljer. Löpningen uteblev och istället blev det föreningsmöte och en sväng till posten för att skicka iväg lite skor till bättre behövande. Bra!


Sommaren försvann men jag är glad ändå. Det betyder ju att jag kan springa min Flatenrunda utan rädsla för ormar. Och det väger nästan (ja, bara nästan) upp för den sommarvärme som försvann. Nu ska jag scanna nätet på lite träningskläder och försöka sussa tidigt och länge. Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0