Onsdag

Jag har inget roligt, svettigt och härligt träningspass att förtälja om. Men jag har däremot bestämt mig för att få till ett idag. Min fantastiska onsdagspump ska jag palla med är det tänkt. Äntligen. Jag får börja lätt och ta det piano. Men jag får göra det jag älskar och stilla mitt träningssug, det är det viktigaste!

Igår på lunchen satt jag ute och fick njuta några minuter av solen. Och jisses, kan det inte kallas sommar snart? Jag önskade dock att jag hade semester, inga måsten och bara kunde knalla ner till stranden eller ta en löptur lite spontant sådär.. Men snart är vi där.


Klarblå himmel..


..och värmande sol. Härligt!


Gör det bästa av denna onsdag nu! Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0