Sjukstuga

Bläää..jag är sjuk. Eller nej, jag är inte sjuk. Men jag har ont i halsen. Och lite i huvudet. Och lite öm i kroppen är jag också. Men det är hopp om livet. Så jag vill inte kalla mig sjuk. Bara lite krasslig. Det blev inte en alltför tidig kväll igår vilket inte har gett den längsta sömnen. Så jag startade dagen med att vila på soffan framför Nyhetsmorgon en stund. Sedan fick jag ändan ur och dammsög och fixade lite. Nu har jag (återigen) legat på soffan, men denna gång har jag övat Body pump. Och så kom jag på att det kanske är bra med lunch också? Så jag kirrade en tallrik gröt och körde lite huskur till det. Vitaminpiller, en vitlöksklyfta och en burk honung. Och så lite broccoli för c-vitamninet och järnet skull.


Honung, en halväten vitlöksklyfta, vitaminpiller och broccoli. En helt vanlig lunch..eller inte.


Inget långpass idag alltså. Utan en hemmadag, långt bort från sol och uteserveringshäng. Men jag klagar inte (eller?). Nejdå, jag mår rätt bra trots allt. Jag hoppas kunna köra min Body pump imorgon i Sumpan och introducera lite ny musik och nya övningar. Men jag ska inte göra något dumt. Så isället håller jag tummar och tår och återgår till soffläge.

Nu önskar jag er en fin söndag i solen! Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0