Söndag

Hej hopp!

Så var det söndag igen. Gårdagen var grym. Härligt väder, bra gjord film på Cosmonova, god mat på Friday's och väldigt härligt sällskap. Kvällen ägnades åt hockey-VM, en väldans massa godis och sömn. Herrejösses, jag somnade redan vid sju. Hej pensionär? Så av två sverigematcher i VM har jag somnat under båda. Och då ska tilläggas att jag i princip aldrig somnar framför televisionen sådär, framförallt inte när det är hockey. Men det är tydligen nya tider nu..

Hur som helst, nu har jag precis käkat grötfrulle och ska väl ta mig till affären och handla en massa trevligheter. Och så ska jag ut och springa också. Och städa. Och fortsätta mitt mission att rensa garderoberna. Nu har jag en massa kassar som är färdiga att lämna mig. Jag ska bara komma på hur de ska lämna mig.


Frukost. Gröt, banan, keso, kanel och mjölk.

I alla fall. Nu ska jag sluta med mitt dravel och börja få något gjort. Trevlig söndag på er!



Kommentarer
Postat av: Elin

Och jag som tyckte att det var tantigt att somna i fotöljen vid tio :) Hade längtat efter att se Thor men jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Men så är det väl att jobba och träna regelbundet, kroppen vilar och väljer själv när!

Förresten, ska vi ses och träna snart? Kanske i veckan? jobbar bara tisdag och torsdag den här veckan :)

2012-05-06 @ 10:58:15
Postat av: Emma

Haha, så du försöker säga att det är tant jag blivit? :P

JA, ja, ja! Vi försöler få ihop ett datum snarast..Det måste vi ju lyckas med? :)

Ha en fantastisk dag fina Elin!

2012-05-06 @ 11:22:34
URL: http://faw.blogg.se/
Postat av: Elin

(viskar något om att jag somnade redan vid fem och sov en halvtimme). hehe!



btw, vem sjutton installerar en tv i ett badrum (som dessutom har badkar med neonljus i!?!?!). Lägenheten var fin, badrummet galet tacky och föreningens ekonomi önskade bättre dagar. letar vidare

2012-05-06 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0