Helg

Hey!

Jag har inte hunnit hänga här, även om jag varit ledig. I torsdags var det hockey, fotboll och hockey på det. Det var en dag man såg fram emot som tusan. Den började bra. En cider i solen och en rolig kvartsfinalmatch mellan Ryssland och Norge. Sedan blev det oavgjord fotboll (aaahhh, igen!) och alla vet vi ju hur det gick för Sverige i kvartsfinalen i hockey-VM. Ett mål av Tjeckien när det var 29 sekunder kvar och så var VM slut för Sveriges del. Men jag är inte bitter. Och det finns värre saker här i livet, så jag ser fram emot VM nästa år istället med semifinaler och final i Stockholm.


Sol, cider, uteservering, hockey..I like!



Nästa år kanske..


Igår låg jag hemma och läste på om överträning, övade in Body pump 82, käkade äggmackor och försökte vila kroppen och inte anstränga den mer än nödvändigt. Sedan blev det grym bio. Babycall, en norsk film med Noomi Rapace i huvudrollen. Se den! Kvällen avslutades hemma med film och choklad. Och ingen träning med min slitna kropp.


Mackor, mackor, mackor


Idag startade jag dagen med att gå och handla. Jag hade ingen mjölk så jag hoppade på cykeln och kom hem med mat för ett helt kompani. Annars blir det vila idag också. Jag övar body pump, har lagt upp lite skor på Tradera efter att ha länsat garderoben ytterligare igår och käkar lite choklad. Nu funderar jag på att dra hem till en kompis eller dra in till stan. Underbara lördag med sol.


Jag skulle bara köpa mjölk..



Ha en fin dag och ta hand om varandra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0