Veckans träning vecka 18

Ny vecka med nya möjligheter, right? Det var helt öde när jag entrade kontoret. Inte kan det väl vara så att man tar sovmorgon på en måndag..? However. Idag blir det myslunch, Body pump i Sumpan och sedan blir det hockey i Globen, Storebror versus Lillebror, Sverige - Danmark. Det ska bli grymt kul. Här är förra veckans träning för den intresserade.

Måndag:
VILA
Tisdag: Uppvärmning, långintervaller på löpbana, 3x1000 meter samt hemjogg, totalt 11 kilometer. Instruera Cycling 55 min
Onsdag: Instruera Body pump. Gymma rygg + biceps
Torsdag: Löpning backintervaller, totalt nio kilometer
Fredag: Gymma bröst + triceps
Lördag: VILA/Snabb prommis 9,3 kilometer
Söndag: Löpning Flatenrundan x 2, totalt 18,7 kilometer

Denna vecka har jag gjort de pass jag planerat, fått till styrkan, kört både långa -och backintervaller samt ett långpass igår. Helnöjd är resultatet. Nu får vi till en lika bra vecka till. Nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0