Body pump 84 och julbord

I fredags hade jag myskväll med en vän och fick prata och prata och prata. Mycket välbehövligt och mysigt. Och ett skönt sätt att starta helgen på efter ytterligare en minst sagt stressig vecka.

 

Igår satte jag igång att öva in nya releasen av Body pump 84, efter att ha gått på kvartasutbildningen i torsdags. Så här långt tycker jag musiken är rätt peppande, men någon låt kanske jag skulle vilja bygga upp med något annorlunda övningar. Och det är väldigt mycket marknadsföring för att köpa in de nya skivstängerna. Men nytt är alltid roligt och på måndag blir det en team-pump i Sundbyberg med alla nya låtarna. Grymt!

Öva Body pump hemma i vardagsrummet. Då ser det ut så här.

 

 

Jag fick även årests första dos jul igår med julbord på Ikea. Jag är ju ett matvrak, det är liksom mitt signum. Men just julbord har inte varit min favorit genom åren. Det har ju sin mysfaktor och jag vill absolut inte vara utan det. Men det räcker med laxen och gröten. Och lite köttbullar och prinskorvar. Med ketchup. Men mat är alltid mat och mer än mätt blev jag. Efter det och några rundor inne på Ikea orkade man inte så mycket mer och somnade tidigt och har väl skramlat ihop en nio timmars sömn i natt. När hände det senast?

 

Nu ska jag käka frulle och sedan åka till Barkarby och se om det finns något värt at shoppa där. Sedan blir det tillbaka med näsan i datorn för att öva Bpdy pumpen, kirra en ny cykelklass och lägga upp två gymprogram. Mer tid, tack!

 

Happy söndag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

<3 Det var lika välbehövligt för mig

Svar: Fina! <3
Emma Jordell

2012-11-26 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0