Licencierad träningsinstruktör

Jo man tackar. Efter att även ha klarat den skriftliga tentan kan jag nu lägga Lic. Träningsinstruktör på CV:t. Och jisses vad härligt det känns. Ytterligare ett steg på vägen. Nu gäller det bara att komma igång och instruera lite och samtidigt lära sig ännu mer. För visst är det så, ju mer man lär sig desto mindre kan man. Eller känns det som i alla fall.

Middagen idag fick bli sushi som jag suktat efter ett tag nu. Samtidigt slängde jag in några kycklingfiléer i ugnen som mat för en annan dag. Multitasking när den är som bäst. Nu ska jag strax se hockeyn, Örebro-Djurgården. Och sedan ska jag ladda för team-Body pump imorgon lunch i Kista. Kom och svettas med mig och alla andra! Go, go, go!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0